Навчальна робота

Давиденко П. А.
Лекції для будь-яких категорій педагогічних працівників

Лекція 1 (2 год.) Екологічна самобезпека та безпека оточуючих в сучасному світі. (Електромагнітне випромінювання та його вплив на організм людини) (2 год.). (Для будь-яких категорій педагогічних працівників).
Джерела електромагнітного випромінювання: високовольтні лінії електропостачання; станції та індивідуальні телефонні апарати мобільного зв’язку, мобільні телефони; персональний комп’ютер та ін.
2. Запобігання впливу електромагнітного випромінювання та захист від нього.

Лекція 2 (2 год). Сучасна фото та відео техніка. Створення дидактичних засобів з використанням цифрової фото та відео техніки. (Для будь-яких категорій педагогічних працівників). (Для будь-яких категорій педагогічних працівників).
1. Історія створення та розвиток цифрової фото та відео техніки.
2. Створення наочності на основі фотознімків (фотоальбоми, слайдшоу та ін.).
3. Відеозйомка та монтаж навчальних відеофільмів.

Практичне заняття 2/1 (2 год.). Створення дидактичних засобів з використанням цифрової фото та відео техніки.
1.  Фотографування та відеозйомка різноманітних об'єктів.
2.  Створення фотоальбомів.
3.  Створення слайдшоу.
4.  Створення навчальних відеороликів.

Лекція 3 (2 год). Створення та редагування аудіофайлів (звукозапис). (Для будь-яких категорій педагогічних працівників).
1.  Сучасна техніка для запису звуку.
2.  Редагування звукових файлів.
3.  Вставлення звукових файлів до відео файлів.

Практичне заняття 3/1 (2 год.). Створення та редагування аудіофайлів.
1. Записування звуку.
2. Редагування фонограмм.
3. Вставлення звукових файлів до відео файлів.

Практичне заняття 2 (4 год). Створення та редагування графічних об'єктів). (Для вчителів образотворчого мистецтва, вчителів художньої культури та мистецтв).
1.  Найпростіші графічні редактори.
2.  Створення та редагування графічних об’єктів.

ЛЕКЦІЇ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ

Лекція 1 (2 год). Елементна база комп'ютерної техніки.
1.  Історія виникнення та розвитку обчислювальної техніки.
      Механічні обчислювальні машини. ЕОМ
2.  Сучасні ЕОМ та перспективи їх розвитку.

Лекція 2 (2 год). Сучасні засоби зв'язку та навігації.
1.  Електричний зв'язок.
2.  Мобільний зв’язок.
3.  Супутниковий зв’язок.
4. Ризики при використанні сучасних засобів зв’язку та запобігання ним.

Лекція 3. Програмне забезпечення для наукових досліджень.
1.  Цифрові осцилограяи, генератори.
2. Програма для вивчення електроніки «Електроніка для всіх».
3.  Редактори електричних схем.


Лекція 4 (2 год.). (Разом з Давиденком А. А.) Використання цифрової лабораторії  «Ейнштейн» у освітньому процесі з фізики, хімії, біології, географія та екології.
1. Цифрова лабораторія  «Ейнштейн». Програмне забезпечення та датчики.
2. Викори стання цифрової лабораторії «Ейнштейн» в освітньому процесі з фізики (хімії, біології, географія та екології).
3. Комплексне використання обладнання та програмного забезпечення даної лабораторії з іншими технічними пристроями, фото та відеоапаратурою.



Практичне заняття 1. (2 год.).  Використання цифрової техніки для дослідження фізичних процесів та проектування технічних присроїв.
1. Генерування акустичних коливань та їх дослідження за допомогою цифрового осцилографа.
2.  Проектування електричних мереж за допомогою комп’ютерних програм.




Практичне заняття 2  (4 год.). Організація та проведення масових позаурочних заходів з фізики та технологій. Підготовка учнів до участі у турнірі юних винахідників і раціоналізаторів. Підготовка проектів до участі в конкусах «Intel-Tehno».
1.  Розбір (розв’язування) задач турніру.
2. Рольова гра з виконанням ролей Винахідника, Патентознавця та Технолога.
3.  Підсумки гри.
4. Підготовка проектів до участі в конкусах «Intel-Tehno». Особливості виступів на конкурсах.


Практичне заняття 3 (2 год.). Організація та проведення конкурсів «Едісони ХХІ століття» в школі.
1. Виконання та оформлення завдань Всеукраїнських конкурсів «Едісони ХХІ століття».
2. Підготовка та проведення конкурсів на основі власних завдань.

Практичне заняття 4 (2 год). Виконання креслень електричних схем в редакторах «Electronics Workbench», «sPlan».



ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ (трудового навчання)

Лекція 1 (2 год.). Виконання креслень в графічних редакторах «Kompas», «Autocad», «Electronics Workbench», «sPlan» та ін.

Практичне заняття 1 (2 год). Виконання креслень в графічних редакторах «Kompas», «Autocad» та ін.,

Практичне заняття 2 (2 год). Виконання креслень електричних схем в редакторах «Electronics Workbench», «sPlan».

Лекція 2. (2 год.). Аналіз науково-дослідницьких робіт відділень технічних наук МАН України, та Конкурсу «Intel-Tehno Україна».

Лекція 3 (2 год.) Електромагнітне випромінювання та його вплив на організм людини.
1.Джерела електромагнітного випромінювання: високовольтні лінії електропостачання; станції та індивідуальні телефонні апарати мобільного зв’язку, мобільні телефони; персональний комп’ютер та ін.
2. Запобігання впливу електромагнітного випромінювання та захист від нього.

Практичне заняття 4 (4 год.) Створення дидактичних засобів з використанням цифрової фото та відео техніки.    
1.  Будова та принцип роботи цифрової фото та відео техніки.
2. Створення наочності на основі фотознімків (фотоальбоми, слайдшоу та ін.).

3.     Відеозйомка та монтаж навчальних відеофільмів.

Немає коментарів:

Дописати коментар