С П И С О К
наукових, навчальних та методичних праць
Давиденка (Давидьона) Андрія Андрійовича
1.
Давидьон А. А. З досвіду
використання фотографії на уроках фізики / Удосконалення
навчального експерименту з фізики: Зб. ст./За ред. Є.В.Коршака.– К: Рад. шк., 1985.
– С. 28-36.
2.
Давиден А. А. Торцовый
ключ с устройством возврата // Школа и производство - 1987. - №8.– С.21.
3.
Давиден А. А. Воспитание
творческой личности в процессе обучения физике / Тезисы обл. конф. – Ровно,
ОИУУ,1987, - С.5-6.
4.
Давидьон А. А. Використання фотографій у фізичних вікторинах
// Радянська школа // 1988. - №6.– С.38-40.
5.
Давидьон А. А., Решетняк
В.Г., Соколович Ю.А., Песин О.І. “Чорні ящики” для постановки експериментальних
задач з основ електродинаміки / Розв’язування
задач з фізики: Зб. ст./За ред. Є.В.Коршака. –
К.: Рад. шк., 1989. – С. 112-119.
6.
Давиден А. А. Использование
экспериментальных задач в процессе обучения физике: методические рекомендации
для учителей физики - Чернигов: ОИУУ, 1989. – 38 с.
7.
Давидьон А. А. Експериментальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної
діяльності учнів / Матеріали респ. сем. - Луцьк: ВДПІ, 1989. – С.68-70.
8.
Давиден А. А. Проекционный
способ демонстрации режущей части инструментов // Проекционный способ
демонстрации режущей части инструментов.
9.
Давидьон А. А. Мислити
активно, самостійно // Радянська
школа. - 1989.- № 9.– С.76-79.
10.
Давиден А. А.Проблемы
кружков юных изобретателей и рационализаторов // Школа и
производство. - 1990. - № 8. – С.91-92.
11.
Давиден А. А. Учебные
задания, максимально приближенные к жизненным ситуациям // Физика
в школе. - 1990.- № 3.– С.31-33.
12.
Давидьон А. А. Використання винахідницьких
задач у процесі навчання фізиці // Матеріали респ. сем. Луцьк: ВДПІ, 1990. –
С.12-14.
13.
Давидьон А. А. Розвиток творчого мислення
учнів у процесі розв’язування експериментальних задач / Тези
респ. сем. – Чернігів: ЧДПІ, 1990. – С.10.
14.
Давиден А. А. Некоторые
вопросы повышения эффективности технического творчества школьников / Тезисы
межвуз. конф. - Нежин: НГПИ, 1990. – С.34-35
15.
Давиден А. А. Прибор для
определения коэффициента трения Физика в школе. - 1990.- № 4. – С.59-60.
16.
Давиден А. А. Прибор для
определения коэффициента трения: Методичні рекомендації. – Чернігів:
ОІУВ,1990.– 33с.
17.
Давиден А. А. Аукционы
идей // Профессионально-техническое
образование - 1991. - №2.–С.56-59.
18.
Давидьон А. А. Основи
винахідницької діяльності учням // Радянська школа. - 1991. - № 4. – С.55-59.
19. Давиден А. А. Особенности физического эксперимента при решении экспериментальных
задач // Тезисы респ. сем. – Бердянск: БГПИ, 1991.–С.8.
20.
Давидьон А. А. Деякі підходи до організації
виконання лабораторних робіт з фізики в загальноосвітній школі / Тези респ.
сем.- Мелітополь: МДПІ, 1991. – С.25-26.
21.
Давиден А. А.
Экспериментальные задачи в проблемном обучении физике / Тезисы
Всесоюзн. конф.- Донецк: ДонГУ,1991.- С.116–117.
22.
Давиден А. А. Об отборе
и подготовке будущих руководителей кружков технического творчества / Тезисы
Всесоюзн. сем. – Чернигов: ОИУУ, 1991, - С. 76-77.
23.
Давиден А. А. Организация
работы школьного кружка / Тезисы Всесоюзн. сем.- Чернигов: ОИУУ, 1991.-
С. 21-23.
24.
Давиден А. А. Экспериментальные
задачи по механике / Физика в школе. - 1991. - №4. –
С.69-70.
25.
Давидьон А. А. Планування
роботи фізико-технічного гуртка / Методичні знахідки (Вип.1):
Зб.ст./За ред. А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ,
1992. – С.7-11.
26.
Давидьон А. А.
Формування в учнів експериментальних умінь
та навичок у процесі розв’язування
експериментальних задач / Методичні знахідки (Вип.1): Зб.ст./За ред.
А.А.Давидьона.–Черні-гів: ОІУВ,1992.–С.11-12.
27.
Давидьон А. А. Вивчення
фізики на при-кладному рівні / Методичні знахідки
(Вип.2): Зб.ст./За ред.
А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ,1992.–С.30-32.
28.
Давидьон А. А. Про
лабораторні та практичні роботи з фізики / Методичні
знахідки (Вип. 2): Зб.ст./За ред.
А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ,1992.–С.33-35.
29.
Давидьон А. А. Проблеми
психологічної підготовки вчителя фізики / Тези респ.
конф. – Суми, 1992.– С.72-74.
30.
Давидьон А. А. Технічна
творчість у процесі навчання фізиці / Тези респ. конф. –Ніжин: НДПІ,1992. – С.57.
31.
Давидьон А. А. Проблеми
вдосконалення психолого-педагогічної підготовки студентів / Тези
Всеукр. конф. – Полтава: ПДПІ, 1992.–С.71-72.
32.
Давидьон А. А. Фізичний
експеримент на осноснові саморобних приладів / Тези респ. конф. – Рівне: РДПІ, 1993.– С.32-33.
33.
Давидьон А. А. Розширення
дидактичних можливостей задач з фізики / Проблеми використання задач у процесі
викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.–
С.53-54.
34.
Давидьон А. А. Складання
винахідницьких задач / Проблеми використання задач у процесі
викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.–
С.55-57.
35.
Давидьон А. А., Джевага
В. Г. Виготовлення приладів для постановки експерименталь–них задач з фізики на
уроках технічної праці Проблеми використання задач у процесі викладання
природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.58-59.
36.
Давидьон А. А. Залучення
студентів до складання навчальних задач з фізики / Проблеми
використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін: Зб.
ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.85-88.
37.
Давидьон А. А.
Використання знань з фізики для розв’язування винахідницьких задач / Тези
регіон. конф. – Запоріжжя: ЗДУ, 1993. – С.123-124.
38.
Давидьон А. А.
Формування у майбутніх вчителів фізики умінь використовувати навчальні задачі /
Тези регіон. конф. – Запоріжжя: ЗДУ, 1993. – С.126.
39.
Давиден А. А. Использование изобретательских задач для создания проблемных ситуаций на
занятиях по физике / Тезисы междунар. конф. – Донецк: ДонГУ,
1993.– С. 28.
40.
Давиден А. А. Новое в
использовании изобразительных материалов и рисунков на уроках физики / Урок
физики в современной школе. – М.: Просвещение,
1993. – С.218-219.
41.
Давидьон А. А.,
Ігнатенко М. Я. Переорієнтація школи на формування творчої
особистості / Тези Всеукр. конф. Ч.2-Ніжин: НДПІ, 1993. – С.61-62.
42.
Давидьон А. А.
Ознайомлення учнів з фізичними явищами в природі / Матеріали Всеукр. конф. –
Полтава: ІПОПП, 1994. – С. 12-13.
43.
Давидьон А. А.
Експериментальна задача на густину тіла / Диференціація навчання фізиці: Зб.
ст./ За ред. А.А. Давидьона.– Чернігів: ОІПКППО, 1995.- С.15-16.
44.
Давидьон А. А.
Лабораторна робота “Дослідження залежності сили пружності від деформації тіла”
/ Диференціація навчання фізиці: Зб. ст. / За ред. А.А. Давидьона. – Чернігів:
ОІПКППО, 1995.- С.21-23.
45.
Давидьон А. А.
Конструювання експериментальних задач різного рівня складності // Фізика та
астрономія в школі. - 1997.- № 1. – С.45-46.
46.
Давиден А. А., Демонстрация
относительности механического движения / Учебный
эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В.
Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.46-49.
47.
Давидьон А. А., Коршак
Е. В. Разработка “черных ящиков” учащимися / Учебный
эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В.
Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.77-81.
48.
Давиден А. А.
Экспериментальные задачи – средство повышения интереса учащихся к физике и
качества их знаний / Учебный эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В. Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.55-61.
49.
Давидьон А. А., Баштовий
В. І. Залучення учнів до виготовлення приладів для фізичного
експерименту / Матер.Всеукр. наук.-пр. конф. “Діяльнісний підхід у пошуковому
процесі з фізики і математики”.- Рівне,1995.–С.183-184.
50.
Давидьон А. А.
Можливості процесу навчання фізиці для формування творчої особистості /
Можливості процесу навчання фізиці для формування творчої особистості.
51. Давидьон А. А. Особливості задач експериментальних турів
олімпіад юних фізиків // Педагогічні обрії. - 1996. - № 1. – С. 94-98.
52.
Давидьон А. А.
Подорож з Жюлем Верном на повітряніій кулі (урок у10-му класі) // Педагогічні
обрії. - 1996. - № 1.– С. 112-115.
53. Давидьон А. А. Конкурс юних винахідників // Педагогічні
обрії. - 1996.- № 1.– С. 116-121.
54. Давиден
А. А. Изобретательские задачи в школьном курсе физики: Пособие
для учителей. – Чернигов: Деснянська правда, 1996. – 96 с.
55. Давидьон
А. А. Навчальні задачі в шкільному курсі фізики / Матер. Всеукр. наук.-пр.
конф. “Стандарти фізичної освіти”. – К.: Віпол, 1996.– С.25-26.
56. Давидьон
А. А., Пилипенко В. А. Позаурочна робота з фізики в сучасній школі / Матер.
Всеукр. наук-пр.конф. “Стандарти фізичної освіти”. – К.: Віпол, 1996.– С.27-29.
57. Давидьон
А. А. Роль и место лабораторных работ по физике / Проблемы учебного физического
эксперимента: Сб. науч. и мет.работ. Вып. 2. – Глазов: ГГПИ, 1996. – С.48-50.
58. Давидьон
А. А. Проблема творчості в філософії, психології та педагогіці / Розвиток
творчих здібностей учнів у процесі навчання фізиці: Зб.ст./Ред.- упорядник А.А.
Давидьон. У 2-х част., Ч 1.-Чернігів: ОІПКППО, 1996.–С.51-54.
59. Давидьон
А. А. Можливості фізики для розвитку творчих здібностей учнів / Розвиток
творчих здібностей учнів у процесі навчання фізиці: Зб.ст./Ред.-упорядник А.А.
Давидьон. У 2-х част., Ч 1.-Чернігів: ОІПКППО, 1996. – С.51-54.
60. Давидьон
А. А. Експериментальні задачі з фізики для 7-9 класів: Посібник для вчителів. -
Чернігів: ОІІПКППО, 1997. – 44 с.
61. Давидьон
А. А. Ремісник чи творець? / Актуальні питання трудового навчання та виховання
у навчальному процесі пед. вузів і шкіл: Зб. ст./За ред.М.І. Акименка та ін. –
Чернігів: ЧДПІ, 1997. – С.29-30.
62.
Давиден А. А. Лабораторные работы в процессе обучения физике // Фізіка: праблемы выкладання. - 1997 – Выпуск 6. – С.26-29. (Мінськ); Физика в школе - 2000 - №5. – С.46-47.
63.
Давидеон А. А. От задачи – к изобретению // Фізіка: праблемы вык-ладання. - 1997 – Выпуск 7. – С.74-79. (Мінськ);
Кварк. - 1995. - №1. – С.44-46.
64.
Давидьон А. А., Баштовий В. І. Постановкаекспериментальних задач за допомогою простого обладнання // Фізика таастрономія в школі. - 1997. – №3. – С.38-40.
65. Давиден
А. А. Процесс обучения физике как
средство развития творческих способностей учащихся / Обучение физике школе и
вузе: Сб. науч. стат. – Санкт-Петербург:
Образование, 1998.–С.26-28.
66. Давидьон
А. А. Експериментальні задачі в домашніх завданнях з фізики // Фізика та
астрономія в школі. - 1998. – №1.– С.27-28.
67. Давидьон
А. А. Винахідницькі задач як засіб розвитку творчих здібностей учнів // Фізика
та астрономія в школі. - 1998. - №2. – С.35-38.
69. Давидьон
А. А. Особливості постановки та розв’язування експеримен–тальних фізичних задач // Фізика та
астрономія в школі. - 1999. – №1.– С.53-55.
70.
Давидьон А. А. Як
зробити фізику цікавою та корисною для учнів / Матеріали Всеукр. конф.
“Актуальні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у
загальноосвітніх навчальних закладах України”. – Київ: КДУ, 1999. – С.45-46.
71.
Давидьон А. А.
Заочні заходи на базі шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних
предметів / Матеріали Всеукр. конф. “Актуальні питання комплексної освіти у
спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення
природничо-математичних дисциплін”. – Одеса: Астропринт, 1999. – С.85-88.
74.
Давиденко А. А, Коршак
Є. В. Фізика в природі // Фізика та астрономія в школі. -
2000. - №2. – С.38-41.
76.
Давиденко А. А.Експериментальні дослідження в секції фізики Малої академій наук України /Вісник ЧДПУ. Вип.3. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2000.- №3. – С.210-213.
77.
Давиден А. А.Возможности изобретательских задач для развития творческих способностейучащихся // Мир образования (информационный учебно-методическийжурнал). - 1999.-№2.–С.74-76 (Таганрог).
78.
Давиденко А. А.Складові процесу розвитку особистості // Педагогічні обрії. - 2000. - № 8. –С.9-11.
80.
Давиденко А. А. Вопросы
прикладной физики в школе / Сб. материалов Международной научн.
конференции “Теория и практика обучения физике”. – СПб.: Издат. РГПУ им. А. И.
Герцена, 2000. – С.88-92.
81.
Давиденко А. А., Колебошин
В.Я., Креминский Б.Г. Турниры по естественным
дисциплинам как способ активизации учебно-познавательной деятельности учащихся
по естественным предметам // Наша школа. – 2000. - №2-3. С.155-158.
84.
Давиденко А. А., КремінськийБ.Г., Колебошин В.Я. Всеукраїнський турнір юних винахідників і раціоналізаторів// Світ фізики. – 2001. - №1. - С.31-36.
85.
Давиденко А. А.,
Нестеренко М. Ф. Відновлення джерел високої напруги // Фізика
та астрономія в школі. – 2001. -
№4.- С.47-49; Фізіка: праблемы выкладання. - 2001. - №3. – С.82-85 (м.Мінськ).
89.
Давиденко А. А.Творча діяльність учнів при розробці вимірювальних приладів // Фізика таастрономія в школі. – 2001.- № 5.- С.36-37.
90.
Давиденко А. А.
Можливі варіанти розв’язань задач фінальних боїв Другого Всеукраїнського
турніру юних винахідників і раціоналізаторів // Обдарована дитина – 2001. –
№ 7. – С.46-47.
91. Давиденко А. А. Технічна та науково-технічна творчість учнів
у процесі вивчення фізики / Наукові записки. Збірник наукових статей Національного
педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова Випуск ХLІІІ (Педагогічні та історичні науки / Укл.П.В.Дмитренко та ін. –К.: НПУ, 2001.–298с.- С.220-225.
92.
Давиденко А. А.
Науково-дослідницька діяльність учнів - членів Малої академії наук України /
Чернігів: РВВ ЧОІППО, 2001. – 38 с.
93.
Давиденко А. А.
Турнір юних винахідників і раціоналізаторів – нова форма позаурочної роботи з
фізики. - Чернігів: РВВ ЧОІППО, 2001. – 36 с.
97.
Давиденко А. А.
Научно-техническое творчество школьников в процессе изучения физики //
Научно-техническое творчество школьников в процессе изучения физики
101.
Давиденко А. А. Задания
и формы работы со школьниками в процессе обучения физике / Сб.
материалов III областной
научно-методической конференции “Преподавание в средних и старших классах общеобразовательной школы и на факультетах довузовской подготовки”
(Гомель, 10-11 октября 2002 г .)
/ Ред. кол.: И. М. Елисеева (гл. ред.) и др. – Гомель: УО ГГУ им. Ф.
Скорины, 2002. – 304 с., С.221-222.
102.
Творческие
исследователь-ские задачи по физике / Веснік Магілёўскага дзяржаўнага універсітэта імя А. А. Куляшова.
Навуковы і метадычны часопіс.
– 2003. – №1. – С.178-184.
103.
Давиденко А. А. Системныйподход в процессе обучения и развития личности / Материалыобластной научно-практической конференции учителей физики и математики«Дидактическое обеспечение десятибалльной системы оценки результатов учебнойдеятельности учащихся. Ч.1. Физика. – Могилев: Могилевский ОИУУ, 2003. – С.6-7.
104.
Давиденко А. А.Можливості ЕОМ щодо творчості / Наукові записки. Випуск 51. Серія: Педагогічнінауки. – Кіровоград: РВЦ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2003. – Частина 1. –219 с. – С.20-24.
105.
Давиденко А. А. Поняття задатків, здібностейта обдарованості дитини / Філософія освіти і педагогіка: науково-методичнийзбірник. – Чернігів: ОІППО, 2003. – С.44-48.
106.
Давиденко А. А.
Залучення учнів середніх шкіл до винахідництва // Винахідник і раціоналізатор -
2003. - №3. – С.29-32.
107.
Давиденко А. А.Раціоналізаторські задачі // Фізика та астрономія в школі - 2003. – №5. –С.25-27; Фізіка: праблемы выкладання.–2003.-№5. С.24-29.
108.
Давиденко А. А., Колебошин
В.Я., Кремінський Б.Г. Турніри – нова форма позаурочної роботи з фізики //
Фізика та астрономія в школі - 2003. – №5. – С.47-49.
109.
Давиденко А. А.
Заочний конкурс юних винахідників і раціоналізаторів / Наукові записки
Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. – Рівне: РДГУ,
2002. – 160 с. - С.31-33.
111.
Давиденко А. А.
Діти – інтелектуали, дослідники, творці – винахідники // Обдарована дитина. –
2004. - №1. – С. 32-37; №3. – С.65-67.
112.
Давиденко А. А.Творчі задачі з фізики / Вісник Житомирського педагогічного університету.Випуск 14. Науковий журнал, 2004. – С.101-104.
113.
Давиденко А. А. Екзамен з фізики у формі захисту
дослідницької роботи: Методичні рекомендації для учителів. - Чернігів: ЧОІППО,
2004. – 14 с.
115.
Давиденко А. А.,
Атаманченко А. К. Экспериментальные
задачи по физике и методы их решения: Учеб. Пособие. - Таганрог, 2003. – 52 с.
116.
Давиденко А. А. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі
навчання фізики (теоретичні основи) - Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект Поліграф”, 2004. – 264 с.
121. Давиденко А. А. Нетрадиционные
тепловые двигатели. Фізіка: праблемы выкладання.
- 2004. - №4. – С.34-38; № 5. – С.37-41 (г. Минск); Фізиката астрономія в сучасній школі. – 2012. – №2. – С.7-13.
124.
Давиденко А. А. Від
винахідницької ідеї до реальної моделі // Винахідник і раціоналізатор - 2005. -
№1. – С.48-51.
125.
Давиденко А. А.
Навчальні задачі в умовах профільного навчання фізики // Збірник наукових
праць. Педагогічні науки. Випуск 38. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2005. –
400 с. - С.257-261.
126.
Давиденко А. А.
Діагностика задатків та здібностей учнів до дослідницької та творчої діяльності
в галузі фізики / Наукові записки. Випуск № 60.
– Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. –
2005. – Частина ІІ. – 380 с. –
С.44-48.
127.
Дистанційне навчання: за і проти / Філософія
освіти і педагогіка: науково-методичний збірник. – Чернігів: ОІППО, 2005. – №4.
- С.37-40.
128.
Давиденко А. А. Ознайомлення учнів з методикою
складання задач як засіб подолання психологічного бар’єру, що виникає при їх
розв’язанні / У кн.: Уроки та про уроки фізики / За ред. А.А. Давиденка. -
Чернігів: ОІППО, 2005. – 72 с. – С. 23-29.
129.
Давиденко А. А., Ткаченко В. В.
Електростатика. Розв’язування винахідницьких задач.
Урок-гра “Патентне бюро”. 10 клас / У кн.: Уроки та про уроки фізики
/ За ред. А.А. Давиденка. - Чернігів: ОІППО, 2005. – 72 с. – С. 23-29.
130.
Давиденко А. А.
Психолого-педагогические и социальные аспекты урока физики / Материалы второй
областной методической конференции «Ключевые компетенции субъектов
учебно-воспитательного процесса как фактор повышения качества образования». –
Могилев: Могилевский ОИУУ, 2005. – 129 с. - С.122-123.
131.
Давиденко А. А.,
Давиденко П. А. Природа – невичерпне джерело ідей //
Колосок. – 2006. - №1. – С.8-11.
132.
Давиденко А. А.Дисгармонія – проблема – суперечність – задача // Фізика таастрономія в школі - 2006 – № 1 – С. 16-18.
133.
Давиденко А. А.
Наукові дослідження: звідки з’являється їх тематика / Організація роботи з обдарованими дітьми //
Збірник ст.; за ред. А. А. Давиденка. – Чернігів: ЧОІППО, 2006. – 48 с. – С.9-16.
134.
Давиденко А. А.
Використання творчих задач як один із можливих напрямків підвищення
ефективності процесу навчання фізики / Наукові записки. Випуск № 66. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ
ім. В. Винниченка. – 2006. – Частина IІ. – 238 с.–С.118-122.
135.
Давиденко А. А., Давиденко П.А., Тихоненко
О.О. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології та освітнє середовище /
Філософія освіти і педагогіка: науково-методичний збірник. – Чернігів: ОІППО,
2006. – №8-9. - С.32-37.
136.
Давиденко А. А.
Логіка і психологія у творчій діяльності людини // Педагогіка і психологія.
Вісник Академії педагогічних наук України. – 2006. - №3(52). – С.79-86.
138.
Давиденко А. А., Ракута
В. М. Дидактическое обеспечение учебно-воспитательного
процесса в условиях информатизации сферы образования / Дидактическое
обеспечение учебно-воспитательного процесса в условиях информатизации сферы образования
139.
Давиденко А. А., Дягло
Н. В. Метод проектів на сучасному етапі розвитку освіти //
Педагогічні обрії. - 2006. - № 5(35). – С.29-31.
141.
Давиденко А. А. Розвиток творчих здібностей
учнів у процесі навчання фізики на основі моделі повного циклу творчості: Методичні рекомендації для учителів.
- Чернігів: ЧОІППО, 2006. – 31 с.
142.
Давиденко А. А., КрамарВ. М. Формування готовностіпедагога до інноваційної діяльності / Науковий вісник Чернівецького університету:Збірник наукових праць. Вип.338. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Рута, 2007.–208 с.-С.53-57.
143.
Давиденко А. А., Ляшенко
Ж. В. Ейлер – основоположник геометричної
оптики / Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, присвяченої
300-річчю від дня народження Леонарда Ейлера / За редакцією
Л. М. Кобко. – Чернігів, 2007. – 100 с. - С.58-59.
144.
Давиденко А. А. Розвиток творчих здібностей учнів на основі уявлень
про повний цикл творчості / Наукові записки.- Випуск 72.-Серія: Педагогічні науки.-
Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка.-2007.-Частина 2.- С.43-50.
145.
Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихсяна основе представлений о разноуровневых моделях творчества / Физикашколе и вузе: Международный сборникнаучных статей. Выпуск 6. – Санкт-Петербург: Библиотека Российской академии наук, 2007.– С.150-155.
147.
Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихся
при составлении базы данных технического применения физических явлений // Учебная
физика // 2008 - №1. – С. 177-182 (Удмуртия, г. Глазов).
148.
Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихся с
использованием разноуровневых моделей творчества // Учебная физика //
2008 - №2. – С. 172-183 (Удмуртия, г. Глазов).
149.
Давиденко А. А. Об’єктивні та суб’єктивні
складові творчості / Якісна освіта як особистісна і суспільно-корисна мета: від
теорії до практики: Збірник матеріалів Міжвузівського науково-практичного семінару.
– Чернігів: ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка, 2008. - 128 с., С.3-10.
151.
Давиденко А. А.Развитие творческих способностей учащихся в процессе ознакомления с патентнойинформацией / Физика в школе и ВУЗе: Международный сборник научных статей. -Выпуск 8. - СПб.: Изд-во БРАН, 2008. - (217 с.), С.51-54.
152.
Давиденко А. А., КоршакЄ. В. Фотографічний метод дослідження фізичних явищ // Фізиката астрономія в школі - 2008 – №3 – C.12-13,57 .
153.
Давиденко А. А.Реалізація креативної парадигми освіти у процесі навчання фізики / Виклик дляУкраїни: розробка рамкових основ змісту (національного курикулуму) загальноїсередньої освіти для 21-го століття / Матеріали Всеукраїнськоїнауково-практичної конференції (26-27 червня 2007 р.). – К.: ТОВ УВПК «Ексоб»,- 428 с. – С.417-423.
154.
Давиденко А. А.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання фізики /
Вісник ЧДПУ. Вип. 58. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ,
2008. - №58. – С.17-19.
155.
Давиденко А. А.Процес ознайомлення з патентною інформацією як засіб розвитку творчихздібностей людини Ї Науковий вісник Чернівецького університету. Вип.. 393.Педагогіка і психологія. – Чернівці: Рута, 2008. – 208 с. – С.23-28.
156.
Давиденко А. А.
Діагностика та розвиток дослідницьких здібностей учнів у позаурочній роботі з фізики
/ Науковий часопис Національного педагогічного університету ім.
М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск
12: збірник наукових праць / За ред. П. В. Дмитренка, В. Д. Сиротюка. – К.:
Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2008.– 356 с.–С.103-106.
157.
Давиденко А. А.
Діагностика задатків і здібностей учнів до дослідницької діяльності та
науково-технічної творчості / Формування та розвиток творчих здібностей дітей
та учнівської молоді в креативному освітньому соціумі: збірник матеріалів
наук.-практ. конф. Кол. авт. - Суми: 2008. - С.72-78.
158.
Давиденко А. А.Модель процесу творчості та проблеми розвитку творчих здібностей людини // ОсвітаЗакарпаття - 2008. - №8. - С.11-15.
161.
Давиденко А. А.Розвиток дослідницьких та творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики / Наукові записки.- Випуск 82.-Серія: Педагогічнінауки.- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка.-2009.-Частина 1.- С.270-273.
163.
Давиденко А. А.Проблемы фомирования мотивов изучения физики и развития творческих способностейучащихся / Физика в школе и ВУЗе: Международный сборник научных статей. -Выпуск 10. - СПб.: Изд-во библиотеки РАН, 2009. - С.23-28.
164.
Давиденко А. А. Развитие
творческих способностей человека – одно из приоритетных направлений образования
/ Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной
системы «Школа-вуз»: материалы международной научно-методической конференции
(Гомель, 21 мая 2009 г .),
Ч.2. - С.122-124.
165.
Давиденко А. А.
Використання цифрової фототехніки у наукових дослідженнях / Розділ ІV книги
«Використання сучасних інформаційних технологій при підтримці процесу навчання
обдарованої молоді» / за ред. С.О.Довгого та
А.Є.Стрижака – К.: Інформ.системи, 2009, С.159-170.
167.
Давиденко А. А. Возможности организации поискового обучения физике на уроках решения
экспериментальных задач в основной школе / Физика в
школе и ВУЗе: Международный сборник научных статей. - Выпуск 11. - СПб.: Изд-во библиотеки РАН, 2009. – С. 88-93.
168.
Давиденко А. А.
Развитие творческих способностей учащихся при составлении базы данных
технического применения физических явлений // Фізіка: праблемы выкладання. - 2010. - №3. – С.42-47; (г. Минск).
169.
Давиденко А. А.
Науково-технічна творчість учнів: навчально-методичний посібник для загальноосвітніх
навчальних закладів. - Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект Поліграф”, 2010. – 176 с.
170.
Давиденко А. А. Інновації, чи наша
необізнаність? / Філософія освіти і педагогіка. – 2010. - №17. – С.3-8.
173.
Давиденко А. А. Від
творчого вчителя – до творчого учня // Освіта
Закарпаття. – 2011. - №13. – С.27-30.
175.
Давиденко А. А., Наумчик
П. І., Яковенко Г. Г. Посібник з молекулярної фізики та
термодинаміки. - Чернігів: Видавництво ЧДІЕіУ, 2011. – 148 с.
177.
Давиденко А. А.
Сучасні педагогічні проблеми з точки зору вчителя та науковця / Вісник Чернігівського державного
педагогічного університету. Вип.88 / Чернігівський національний педагогічний
університет імені Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. – Чернігів,: ЧДПУ,
2011.–288 с. – С. 52-54.
178.
Давиденко А. А.Развитие творческих способностей учащихся с использованием разноуровневыхмоделей творчества // Фізіка: праблемы выкладання. -2011. - №2. – C.50-57 (г. Минск).
179.
Давиденко А. А.Творчість як процес гармонізації зв’язків між елементаминавколишнього світу / Фізико-технічна і природничо-наукова освіта угуманістичній парадигмі: Матеріали ІІІ Між народної науково-практичної конференції(м.Керч, 7-10 вересня 2011 року // Зб.наук. праць: наук. Ред.. Т.М.Попова. –Керч: РВВ КДМТУ, 2011. – 201 с. – С. 43-47
180.
Давиденко А. А. Розвиток
поглядів на процес творчості // Обрії. Науково-педагогічний журнал // 2011. -
№3. С.13-16. (Івано-Франківськ, ОІППО).
181.
Давиденко А. А.Творчість як процес гармонізації системи / Педагогіка і психологія. Вісник НАПНУкраїни. – 2011. - №4(73). – С.78-85.
182.
Давиденко А. А.
Фотозадачі на уроках фізики // Фізика та астрономія в сучасній школі – 2012. –
№1. – С. 41,42 та кольорові вставки (2 стор.).
183.
Давиденко А. А. Відпедагогіки знань – до педагогіки розвитку здібностей / Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Вип.97 /Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка;гол.ред. Носко М.О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2012, - 520 с. – С. 176-179.
184.
Давиденко А. А. Шляхи підвищення фізичної
підготовки у формуванні професійної надійності фахівця / Єрмаков С.С.,
Міненок А.О., Торубара О.М., Третяк О.С.
185.
Давиденко А. А.
Підвищення якості фізичного експерименту при використанні цифрової фотокамери /
Вісник Волинського
національного університету ім. Лесі Українки / Вип.97. Луцьк,: ВНУ, 2012, - С.45-52.
186.
Давиденко А. А.Потенційні можливості масових позаурочних заходів для виховання учнів // Таврійський вісник – 2012. - №2. – С.131-135.
187.
Давиденко А. А.,
Наумчик П. І. Використання винахідницьких задач у написанні
студентських курсових робіт / Историко-правовые и социально-экономические
аспекты развития общества: Материалы докладов и выступлений Международной
научно-практической конференции (г. Чернигов, 20 марта 2012 года). -
Чернигов: Филиал Украинско-Российского Университета - . С. 105-107.
189.
Давиденко А. А.Наукові дослідження: звідки береться їх тематика? / Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Вип.100/ Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка;гол.ред. Носко М.О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2012, - 472 с. (Серія: педагогічнінауки). - С.117-118.
190.
Давиденко А. А., Ковалев
А. А., Яковцов И. Н. Применение персонального компьютера в
лабораторных работах по физике / Известия ГГУ. –
2012. - № . – С.45-48.
191.
Давиденко А. А., Развитие способностей осуществлять постановку задач по физике / Актальныепроблемы естественных наук и методики их преподавания. Сборник научных статей./под редакцией А.В. Иванова. - Могилев:УО "МГУ им. А.А. Кулешова", 2013. - С.104-107.
193.
Давиденко А. А. Можливості процесу навчання фізики для розвитку винахідницьких
здібностей учнів / Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.
Вип.108, Т.1 / Чернігівський національний педагогічний університет імені
Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2013, - 260с. (Серія: педагогічні науки). - С.9-14.
195.
Давиденко А. А. Інтерпретація
поняття обдарованості дитини / Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : м-ли Міжнар. наук.-практ.
конф., 26–30 вересня 2013 року, смт Гасп-ра, АР Крим. – К.: Інститут
обдарованої дитини, 2013. – С.
196.
Давиденко А. А. Развитиеисследовательских способностей учащихся в процессе преподаванияестественно-математических дисциплін / Probleme actuale ale didactikii stiintelor reale. Chisinau: Universitatea de Stat din Tiraspol –2013, 352 p. – P.87-92.
198.
Давиденко А. А.Процес творчості / Практичнапсихологія та соціальна робота – 2013. - №12. С. 69-72.
199.
Давиденко А. А. Работа с одаренными учащимися в школе и ВУЗе / Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной
системы «Школа – университет»: материалы IX международной научно-методической конференции (Гомель, 14-15 ноября 2013
г.); Научное издание, Ч.1. - Гомель: ГГУ им. Франциска Скорины, 2013. – 249 с.
– С.134-136.
200. Давиденко А. А. Експериментальні
дослідження учнів у процесі навчання фізики / Матерыали Всеукраїнської науково-практичної конфереції «Розвиток
сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості,
інновації" 21-28 жовтня 2013 року Випуск №4(14): Офіційне електронне виданні КЗ «ЗОІППО»
ЗОР (ISSN 2223-4551) http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip14.html
201. Давиденко А. А. Проблеми підготовки вчителів
природничо-математич-них дисциплін до роботи з учнями, які мають задатки до
дослідницької та творчої діяльності / Вересень.
– 2013. - №3-4 (64-65). – С. 35-39 (Науковий часопис,
Миколаїв)
202.
Давиденко А. А., Ковалев
А. А., Яковцов И. Н., Современные технологии компьютерного моделирования в
вычислительном эксперименте // Известия
Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины - № 6(81)
Естественные науки 2013. – С.116-120.
203.
Давиденко А. А. Феноменальність педагогічних поглядів К. Д. Ушинського / Філософсько-педагогічна спадщина Костянтина Дмитровича
Ушинського: нове прочитання (до190-ої
річниці від дня народження К. Д. Ушинського): матеріали Всеукраїнської
науково-практичної конференції 19
лютого 2014 р., м. Чернігів. – Чернігів, 2014. – 86 с.
204.
Давиденко А. А. О необходимости проведения международных мероприятий по физике для школьников /
СПб. Сб. материалов Международной научно-практической
конференции «Герценовские чтения» на тему: «Актуальные проблемы обучения физике
в средней и высшей школе» (14–15 мая 2014 г.). – СПб. .: Издат. РГПУ им. А. И. Герцена, 2014. – С.
205.
Давиденко А. А. Оптимизация учебного физического эксперимента / Учебный эксперимент в образовании. – 2014. - №1.- С. 17-22 (Мордовия, г. Саранск).
206.
Давиденко А. А. Динамікарозвитку позаурочної роботи з учнями при вивчення природничих дисциплін / Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції«Теорія і практика природничого навчання школярів» (23-24 квітня 2014 р.), м.Чернігів, 2014. - С.
207.
Давиденко А. А. / О
необходимости переориентации процесса обучения физике на развитие творческих
способностей учащихся / Учебный эксперимент в образовании. – 2014. - №3.- С. 43-50 (Мордовия, г. Саранск).
208. Давиденко А. А. Особенности внеурочной работы с учащимися в современных
условиях / Univers pedagogic. Revistă
ştiinţificăde pedagogie şi psihologie. Categoria C. – Chişinău: Institutul
de Ştiinţe ale Educaţiei. - 2014. – 80 с. – С. 72-77.
209.
Давиденко А. А. Обновление содержания повышения квалификации учителей физики в системе
дополнительного профессионального образования // Научное
обесечение системы повышения квалификации кадров: научно-теоретический журнал
// 2014. - №2(19). – С. 103-107. (Челябинский институт переподготовки и повышения квалификации работников
образования).
210. Давиденко А. А.
(Davidenko Andrey) Probleme in der vorbereitung der Lehrer für die arbeit mit hochbegabten Kindern
// ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE PERFORMANȚĂ LA
DISCIPLINELE DIN ARIILE CURRICULARE ȘTIINȚE EXACTE ȘI ȘTIINȚE ALE NATURII. OBIECTIVE.
STRATEGII. PERSPECTIVE. Materialele Conferinței Științifice
Internaționale, Chișinău, 25-28 septembrie 2014, vol I., pag. 116-123.
211.
Давиденко А. А. Підвищення
якості фізичного експерименту при використанні цифрової фотокамери / Науковий
часопис Національного педагогічного університету імені М. П.
Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 48: збірник наукових праць / за
заг. ред. проф. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014.
– 270 с. – С.40-44.
212.
Давиденко А. А. Использование фотоснимков моментов явлений природы для
постановки учебных задач по физике / Учебный эксперимент
в образовании. – 2014. - №4.- С. 10-18 (Мордовия,
г. Саранск).
213.
Давиденко А. А. Проблемы
повышения квалификации учителей физики в современных условиях развития
образования / Физическое образование:
современное состояние и перспективы: мат-лы респуб. науч.-метод. семинара, посвященного 65-летию физ.-мат.
фак-та МГУ имени А. А. Кулешова, 16 октября 2014 г. – Могилев : МГУ имени А.
А. Кулешова, 2014.
– 124 с. – С.72-74.
214.
Давиденко А. А., Пронікова
І. В. Виховання підприємницьких рис на уроках фізики / Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / За
ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. – Варшава: Сова, 2014.
– 398 с. – С.90-91.
215.
Давиденко А. А. Педагогическая
поддержка научно-исследовательской и творческой активности обучающихся (воспитанников) / Модернизация системы профессионального образования на
основе регулируемого эволюционирования : материалы XII Межд. научно- практ.
конф. В 2 ч. Ч. 2 / Межд. академия наук пед. образования ; Челяб. институт
перепод. и пов. квал. работ. образ.; отв. ред. Д. Ф. Ильясов. – М.: Челябинск:
ЧИППКРО, 2014. – 328 с. – С. 84-88.
216.
(Лучшая статья участников конференции) Вовлечение
учащихся 5-8 классов средних школ в исследовательскую и изобретательскую деятельность / Модернизация системы
профессионального образования на осно-ве регулируемого эволюционирования :
материалы XII Межд. научно-практ. конф. В 2 ч. Ч. 2 / Межд. академия наук пед.
образования ; Челяб. институт перепод. и пов. квал. работ. образ.; отв. ред.
Д. Ф. Ильясов. – М. ; Челябинск : ЧИППКРО, 2014. – 328 с., С.89-95.
217.
Давиденко А. А. Физика
для адаптации к окружающему миру или же физика для его изменения? / СПб
218. Давиденко А. А. Самостійне розв‟язування винахідницькихзадач учнями – учасниками турніру юних винахідників і раціоналізаторів / Формування готовності вчителівфізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальноїдіяльності учнів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції /уклад. В. О. Савош. – Луцьк : ВІППО, 2015. – 272 с. - С. 148-152.
218
Давиденко А. А. Види
розумової обдарованості дитини, їх діагностика та розвиток у здібності / Вісник Чернігівського
національного педагогічного університету. Вип.130 / Чернігівський національний
педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. Носко М. О. – Чернігів,:
ЧДПУ, 2015, - 432 с.
(Серія: педагогічні науки).
- С.55-58.
219
Давиденко А. А. Проблеми
підвищення кваліфікації працівників освіти та можливі шляхи їх розв’язання / Вісник Чернігівського національного
педагогічного університету. Вип.130 / Чернігівський національний педагогічний
університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. Носко М. О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2015,
- 372 с. (Серія: педагогічні науки). - С.309-312.
222
Давиденко А. А. Понимание процесса творчества – условие
развития творческих способностей учащихся / Модернизация системы профессионального
образования на основе регулируемого эволюционирования: Материалы ХIV Международной
научно-практической конференции. Ч. 1. – Москва-Челябинск, ЧИППКРО, 2016. –
255с. – С. 128-136.
223
Давиденко А. А. Чому ми багато знаємо та мало створюємо
нового? Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної
освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої
160-річчю від дня народження С. Ф. Русової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2016.
252 с. – С. 122-124.
224
Давиденко А. А. Проблемипідготовки та підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичнихдисциплін на сучасному етапі розвитку освіти. / Вісник Чернігівського національного педагогічного університету іменіТ.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 137 / Чернігівський національний педагогічнийуніверситет імені Т.Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів :ЧНПУ, 2016. – 364 с. (Серія:педагогічні науки). - С.324-327.
225
Давиденко А. А. Підготовка фахівців до роботи
з обдарованими учнями в системі післядипломної педагогічної освіти // Підготовка
фахівців до роботи з обдарованими учнями в системі післядипломної педагогічної
освіти // Освіта та розвиток обдарованої особистості.2016. - №9. – С. 52-58.; Обдаровані діти – інтелектуальний
потенціал держави: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11–16
липня 2016 року, м. Чорноморськ, Одеська область. – К. : Інститут обдарованої
дитини, 2016 –280 с. С. 6-16.
226
Давиденко А. А. Діагностика та розвиток
винахідницьких здібностей учнів під час організації та проведення турніру юних
винахідників / Обдаровані діти –
інтелектуальний потенціал держави : матеріали Міжнародної науково-практичної
конференції, 11–16 липня 2016 року, м. Чорноморськ, Одеська область. – К. :
Інститут обдарованої дитини, 2016 –280 с., - С. 88-91.
227
Давиденко А. А. Необхідність зміщення акцентів в освітньому процесі
з передачі готових знань до розвитку здібностей людини // Науковий вісникМукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». :зб.наук.пр. / Ред.кол. : Товканець Г.В. (гол.ред.) та ін. – Мукачево : Вид-воМДУ, 2016. – Випуск 2 (3). – 226 с. С. 67-74.
228 Давиденко А. А.
Необхідність зміщення акцентів в освітньому процесі з передачі готових знань до
розвитку здібностей людини // Вища школа і ринок праці інтеграція,
модернізація, інтеграціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної
конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево./ Ред. Кол. :Т. Д. Щербня (гол.ред.)
та ін.. _ Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. - 266 с. С.69-71.
229
Давиденко А. А. Розвиток
творчих здібностей учнів в освітньому процесі з природничо-математичних
дисциплін // Розвиток творчих здібностей учнів у освітньому процесі з
природничо-математичних дисциплін: збірник матеріалів міжнародної
науково-методичної internet-конференції
«Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання природничо-математичних
дисциплін» (Чернігів, 26-28 грудня 2016
р.) / Відповідальний редактор А. А. Давиденко. – Чернігівський ОІППО
ім. К. Д. Ушинського . – 157 с.
Це не всі.
Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.
ВідповістиВидалити