Науковi публiкацii

С П И С О К
наукових, навчальних та методичних праць
Давиденка (Давидьона) Андрія Андрійовича

1.       Давидьон А. А. З досвіду використання фотографії на уроках фізики / Удосконалення навчального експерименту з фізики: Зб. ст./За ред. Є.В.Коршака.– К: Рад. шк., 1985. – С. 28-36.
2.       Давиден А. А. Торцовый ключ с устройством возврата // Школа и производство - 1987. - №8.– С.21.
3.       Давиден А. А. Воспитание творческой личности в процессе обучения физике / Тезисы обл. конф. – Ровно, ОИУУ,1987, - С.5-6.
4.       Давидьон А. А.  Використання фотографій у фізичних вікторинах // Радянська школа // 1988. - №6.– С.38-40.
5.       Давидьон А. А., Решетняк В.Г., Соколович Ю.А., Песин О.І. “Чорні ящики” для постановки експериментальних задач з основ електродинаміки / Розвязування задач з фізики: Зб. ст./За ред. Є.В.Коршака. – К.: Рад. шк., 1989. – С. 112-119.
6.       Давиден А. А. Использование экспериментальных задач в процессе обучения физике: методические рекомендации для учителей физики - Чернигов: ОИУУ, 1989. – 38 с.
7.       Давидьон А. А. Експериментальні задачі як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Матеріали респ. сем. - Луцьк: ВДПІ, 1989. – С.68-70.
8.       Давиден А. А. Проекционный способ демонстрации режущей части инструментов // Проекционный способ демонстрации режущей части инструментов.
9.       Давидьон А. А. Мислити активно, самостійно // Радянська школа. - 1989.- № 9.– С.76-79.
10.  Давиден А. А.Проблемы кружков юных изобретателей и рационализаторов // Школа и производство. - 1990. - № 8. – С.91-92.
11.  Давиден А. А. Учебные задания, максимально приближенные к жизненным ситуациям // Физика в школе. - 1990.- № 3.– С.31-33.
12.  Давидьон А. А. Використання винахідницьких задач у процесі навчання фізиці // Матеріали респ. сем. Луцьк: ВДПІ, 1990. – С.12-14.
13.  Давидьон А. А. Розвиток творчого мислення учнів у процесі розв’язування експериментальних задач / Тези респ. сем. – Чернігів: ЧДПІ, 1990. – С.10.
14.  Давиден А. А. Некоторые вопросы повышения эффективности технического творчества школьников / Тезисы межвуз. конф. - Нежин: НГПИ, 1990. – С.34-35
15.  Давиден А. А. Прибор для определения коэффициента трения Физика в школе. - 1990.- № 4. – С.59-60.
16.  Давиден А. А. Прибор для определения коэффициента трения: Методичні рекомендації. – Чернігів: ОІУВ,1990.– 33с.
17.  Давиден А. А. Аукционы идей // Профессионально-техническое образование - 1991. - №2.–С.56-59.
18.  Давидьон А. А. Основи винахідницької діяльності учням // Радянська школа. - 1991. - № 4. – С.55-59.
19.  Давиден А. А. Особенности физического эксперимента при решении экспериментальных задач // Тезисы респ. сем. – Бердянск: БГПИ, 1991.–С.8.
20.  Давидьон А. А. Деякі підходи до організації виконання лабораторних робіт з фізики в загальноосвітній школі / Тези респ. сем.- Мелітополь: МДПІ, 1991. – С.25-26.
21.  Давиден А. А. Экспериментальные задачи в проблемном обучении физике / Тезисы Всесоюзн. конф.- Донецк: ДонГУ,1991.- С.116–117.
22.  Давиден А. А. Об отборе и подготовке будущих руководителей кружков технического творчества / Тезисы Всесоюзн. сем. – Чернигов: ОИУУ, 1991, - С. 76-77.
23.  Давиден А. А. Организация работы школьного кружка / Тезисы Всесоюзн. сем.- Чернигов: ОИУУ, 1991.- С. 21-23.
24.  Давиден А. А. Экспериментальные задачи по механике / Физика в школе. - 1991. - №4. – С.69-70.
25.  Давидьон А. А. Планування роботи фізико-технічного гуртка / Методичні знахідки (Вип.1): Зб.ст./За ред. А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ, 1992. – С.7-11.
26.  Давидьон А. А. Формування в учнів експериментальних умінь та навичок у процесі розв’язування експериментальних задач / Методичні знахідки (Вип.1): Зб.ст./За ред. А.А.Давидьона.–Черні-гів: ОІУВ,1992.–С.11-12.
27.  Давидьон А. А. Вивчення фізики на при-кладному рівні / Методичні знахідки (Вип.2): Зб.ст./За ред. А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ,1992.–С.30-32.
28.  Давидьон А. А. Про лабораторні та практичні роботи з фізики / Методичні знахідки (Вип. 2): Зб.ст./За ред. А.А.Давидьона. – Чернігів: ОІУВ,1992.–С.33-35.
29.  Давидьон А. А. Проблеми психологічної підготовки вчителя фізики / Тези респ. конф. – Суми, 1992.– С.72-74.
30.  Давидьон А. А. Технічна творчість у процесі навчання фізиці / Тези респ. конф. –Ніжин: НДПІ,1992. – С.57.
31.  Давидьон А. А. Проблеми вдосконалення психолого-педагогічної підготовки студентів / Тези Всеукр. конф. – Полтава: ПДПІ, 1992.–С.71-72.
32.  Давидьон А. А. Фізичний експеримент на осноснові саморобних приладів / Тези респ. конф. – Рівне: РДПІ, 1993.– С.32-33.
33.  Давидьон А. А. Розширення дидактичних можливостей задач з фізики / Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.53-54.
34.  Давидьон А. А. Складання винахідницьких задач / Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.55-57.
35.  Давидьон А. А., Джевага В. Г. Виготовлення приладів для постановки експерименталь–них задач з фізики на уроках технічної праці Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.58-59.
36.  Давидьон А. А. Залучення студентів до складання навчальних задач з фізики / Проблеми використання задач у процесі викладання природничо-математичних дисциплін: Зб. ст. – Чернігів: ОІУВ, 1993.– С.85-88.
37.  Давидьон А. А. Використання знань з фізики для розв’язування винахідницьких задач / Тези регіон. конф. – Запоріжжя: ЗДУ, 1993. – С.123-124.
38.  Давидьон А. А. Формування у майбутніх вчителів фізики умінь використовувати навчальні задачі / Тези регіон. конф. – Запоріжжя: ЗДУ, 1993. – С.126.
39.  Давиден А. А. Использование изобретательских задач для создания проблемных ситуаций на занятиях по физике / Тезисы междунар. конф. – Донецк: ДонГУ, 1993.– С. 28.
40.  Давиден А. А. Новое в использовании изобразительных материалов и рисунков на уроках физики / Урок физики в современной школе. – М.: Просвещение, 1993. – С.218-219.
41.  Давидьон А. А., Ігнатенко М. Я. Переорієнтація школи на формування творчої особистості / Тези Всеукр. конф. Ч.2-Ніжин: НДПІ, 1993. – С.61-62.
42.  Давидьон А. А. Ознайомлення учнів з фізичними явищами в природі / Матеріали Всеукр. конф. – Полтава: ІПОПП, 1994. – С. 12-13.
43.  Давидьон А. А. Експериментальна задача на густину тіла / Диференціація навчання фізиці: Зб. ст./ За ред. А.А. Давидьона.– Чернігів: ОІПКППО, 1995.- С.15-16.
44.  Давидьон А. А. Лабораторна робота “Дослідження залежності сили пружності від деформації тіла” / Диференціація навчання фізиці: Зб. ст. / За ред. А.А. Давидьона. – Чернігів: ОІПКППО, 1995.- С.21-23.
45.  Давидьон А. А. Конструювання експериментальних задач різного рівня складності // Фізика та астрономія в школі. - 1997.- № 1. – С.45-46.
46.  Давиден А. А., Демонстрация относительности механического движения / Учебный эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В. Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.46-49.
47.  Давидьон А. А., Коршак Е. В. Разработка “черных ящиков” учащимися / Учебный эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В. Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.77-81.
48.  Давиден А. А. Экспериментальные задачи – средство повышения интереса учащихся к физике и качества их знаний / Учебный эксперимент по механике / Ред.-сост. А.В. Чеботарева. – М.: Школа-Пресс, 1995. – С.55-61.
49.  Давидьон А. А., Баштовий В. І. Залучення учнів до виготовлення приладів для фізичного експерименту / Матер.Всеукр. наук.-пр. конф. “Діяльнісний підхід у пошуковому процесі з фізики і математики”.- Рівне,1995.–С.183-184.
50.  Давидьон А. А. Можливості процесу навчання фізиці для формування творчої особистості / Можливості процесу навчання фізиці для формування творчої особистості.
51.  Давидьон А. А. Особливості задач експериментальних турів олімпіад юних фізиків // Педагогічні обрії. - 1996. - № 1. – С. 94-98.
52.  Давидьон А. А. Подорож з Жюлем Верном на повітряніій кулі (урок у10-му класі) // Педагогічні обрії. - 1996. - № 1.– С. 112-115.
53.  Давидьон А. А. Конкурс юних винахідників // Педагогічні обрії. - 1996.- № 1.– С. 116-121.
54.  Давиден А. А. Изобретательские задачи в школьном курсе физики: Пособие для учителей. – Чернигов: Деснянська правда, 1996. – 96 с.
55.  Давидьон А. А. Навчальні задачі в шкільному курсі фізики / Матер. Всеукр. наук.-пр. конф. “Стандарти фізичної освіти”. – К.: Віпол, 1996.– С.25-26.
56.  Давидьон А. А., Пилипенко В. А. Позаурочна робота з фізики в сучасній школі / Матер. Всеукр. наук-пр.конф. “Стандарти фізичної освіти”. – К.: Віпол, 1996.– С.27-29.
57.  Давидьон А. А. Роль и место лабораторных работ по физике / Проблемы учебного физического эксперимента: Сб. науч. и мет.работ. Вып. 2. – Глазов: ГГПИ, 1996. – С.48-50.
58.  Давидьон А. А. Проблема творчості в філософії, психології та педагогіці / Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання фізиці: Зб.ст./Ред.- упорядник А.А. Давидьон. У 2-х част., Ч 1.-Чернігів: ОІПКППО, 1996.–С.51-54.
59.  Давидьон А. А. Можливості фізики для розвитку творчих здібностей учнів / Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання фізиці: Зб.ст./Ред.-упорядник А.А. Давидьон. У 2-х част., Ч 1.-Чернігів: ОІПКППО, 1996. – С.51-54.
60.  Давидьон А. А. Експериментальні задачі з фізики для 7-9 класів: Посібник для вчителів. - Чернігів: ОІІПКППО, 1997. – 44 с.
61.  Давидьон А. А. Ремісник чи творець? / Актуальні питання трудового навчання та виховання у навчальному процесі пед. вузів і шкіл: Зб. ст./За ред.М.І. Акименка та ін. – Чернігів: ЧДПІ, 1997. – С.29-30.
62.  Давиден А. А. Лабораторные работы в процессе обучения физике // Фізіка: праблемы выкладання. - 1997 – Выпуск 6. – С.26-29. (Мінськ); Физика в школе - 2000 - №5. – С.46-47.
63.  Давидеон А. А. От задачи – к изобретению // Фізіка: праблемы вык-ладання. - 1997 – Выпуск 7. – С.74-79. (Мінськ); Кварк. - 1995. - №1. – С.44-46.
65.  Давиден А. А. Процесс обучения физике как средство развития творческих способностей учащихся / Обучение физике школе и вузе: Сб. науч. стат. – Санкт-Петербург: Образование, 1998.–С.26-28.
66.  Давидьон А. А. Експериментальні задачі в домашніх завданнях з фізики // Фізика та астрономія в школі. - 1998. – №1.– С.27-28.
67.  Давидьон А. А. Винахідницькі задач як засіб розвитку творчих здібностей учнів // Фізика та астрономія в школі. - 1998. - №2. – С.35-38.
70.  Давидьон А. А. Як зробити фізику цікавою та корисною для учнів / Матеріали Всеукр. конф. “Актуальні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах України”. – Київ: КДУ, 1999. – С.45-46.
71.  Давидьон А. А. Заочні заходи на базі шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних предметів / Матеріали Всеукр. конф. “Актуальні питання комплексної освіти у спеціалізованих середніх навчальних закладах з підвищеними вимогами до вивчення природничо-математичних дисциплін”. – Одеса: Астропринт, 1999. – С.85-88.
74.  Давиденко А. А, Коршак Є. В. Фізика в природі // Фізика та астрономія в школі. - 2000. - №2. – С.38-41.
80.  Давиденко А. А. Вопросы прикладной физики в школе / Сб. материалов Международной научн. конференции “Теория и практика обучения физике”. – СПб.: Издат. РГПУ им. А. И. Герцена, 2000. – С.88-92.
81.  Давиденко А. А., Колебошин В.Я., Креминский Б.Г. Турниры по естественным дисциплинам как способ активизации учебно-познавательной деятельности учащихся по естественным предметам // Наша школа. – 2000. - №2-3. С.155-158.
85.  Давиденко А. А., Нестеренко М. Ф. Відновлення джерел високої напруги // Фізика та астрономія в школі. – 2001. - №4.- С.47-49; Фізіка: праблемы выкладання. - 2001. - №3. – С.82-85 (м.Мінськ).
90.  Давиденко А. А. Можливі варіанти розв’язань задач фінальних боїв Другого Всеукраїнського турніру юних винахідників і раціоналізаторів // Обдарована дитина – 2001. – № 7. – С.46-47.
92.  Давиденко А. А. Науково-дослідницька діяльність учнів - членів Малої академії наук України / Чернігів: РВВ ЧОІППО, 2001. – 38 с.
93.  Давиденко А. А. Турнір юних винахідників і раціоналізаторів – нова форма позаурочної роботи з фізики. - Чернігів: РВВ ЧОІППО, 2001. – 36 с.
97.  Давиденко А. А. Научно-техническое творчество школьников в процессе изучения физики // Научно-техническое творчество школьников в процессе изучения физики
101.      Давиденко А. А. Задания и формы работы со школьниками в процессе обучения физике / Сб. материалов III областной научно-методической конференции “Преподавание в средних и старших классах общеобразовательной школы и на факультетах довузовской подготовки” (Гомель, 10-11 октября 2002 г.) / Ред. кол.: И. М. Елисеева (гл. ред.) и др. – Гомель: УО ГГУ им. Ф. Скорины, 2002. – 304 с., С.221-222.
102.      Творческие исследователь-ские задачи по физике / Веснік Магілёўскага дзяржаўнага універсітэта імя А. А. Куляшова. Навуковы і метадычны часопіс. – 2003. – №1. – С.178-184.
106.      Давиденко А. А. Залучення учнів середніх шкіл до винахідництва // Винахідник і раціоналізатор - 2003. - №3. – С.29-32.
108.      Давиденко А. А., Колебошин В.Я., Кремінський Б.Г. Турніри – нова форма позаурочної роботи з фізики // Фізика та астрономія в школі - 2003. – №5. – С.47-49.
109.      Давиденко А. А. Заочний конкурс юних винахідників і раціоналізаторів / Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Випуск 5. – Рівне: РДГУ, 2002. – 160 с. - С.31-33.
111.      Давиденко А. А. Діти – інтелектуали, дослідники, творці – винахідники // Обдарована дитина. – 2004. - №1. – С. 32-37; №3. – С.65-67.
113.      Давиденко А. А. Екзамен з фізики у формі захисту дослідницької роботи: Методичні рекомендації для учителів. - Чернігів: ЧОІППО, 2004. – 14 с.
115.      Давиденко А. А., Атаманченко А. К. Экспериментальные задачи по физике и методы их решения: Учеб. Пособие. - Таганрог, 2003. – 52 с.
116.      Давиденко А. А. Методика розвитку творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики (теоретичні основи) - Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект Поліграф”, 2004. – 264 с.
124.      Давиденко А. А. Від винахідницької ідеї до реальної моделі // Винахідник і раціоналізатор - 2005. - №1. – С.48-51.
125.      Давиденко А. А. Навчальні задачі в умовах профільного навчання фізики // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 38. – Херсон: Видавництво ХДУ, 2005. – 400 с. - С.257-261.
126.      Давиденко А. А. Діагностика задатків та здібностей учнів до дослідницької та творчої діяльності в галузі фізики / Наукові записки. Випуск № 60. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2005. – Частина ІІ. – 380 с. – С.44-48.
127.      Дистанційне навчання: за і проти / Філософія освіти і педагогіка: науково-методичний збірник. – Чернігів: ОІППО, 2005. – №4. - С.37-40.
128.      Давиденко А. А. Ознайомлення учнів з методикою складання задач як засіб подолання психологічного бар’єру, що виникає при їх розв’язанні / У кн.: Уроки та про уроки фізики / За ред. А.А. Давиденка. - Чернігів: ОІППО, 2005. – 72 с. – С. 23-29.
129.      Давиденко А. А., Ткаченко В. В. Електростатика. Розв’язування винахідницьких задач. Урок-гра “Патентне бюро”. 10 клас / У кн.: Уроки та про уроки фізики / За ред. А.А. Давиденка. - Чернігів: ОІППО, 2005. – 72 с. – С. 23-29.
130.      Давиденко А. А. Психолого-педагогические и социальные аспекты урока физики / Материалы второй областной методической конференции «Ключевые компетенции субъектов учебно-воспитательного процесса как фактор повышения качества образования». – Могилев: Могилевский ОИУУ, 2005. – 129 с. - С.122-123.
131.      Давиденко А. А., Давиденко П. А. Природа – невичерпне джерело ідей // Колосок. – 2006. - №1. – С.8-11.
133.      Давиденко А. А. Наукові дослідження: звідки з’являється їх тематика / Організація роботи з обдарованими дітьми // Збірник ст.; за ред. А. А. Давиденка. – Чернігів: ЧОІППО, 2006. – 48 с.С.9-16.
135.      Давиденко А. А., Давиденко П.А., Тихоненко О.О. Сучасні інформаційно-комунікаційні технології та освітнє середовище / Філософія освіти і педагогіка: науково-методичний збірник. – Чернігів: ОІППО, 2006. – №8-9. - С.32-37.
136.      Давиденко А. А. Логіка і психологія у творчій діяльності людини // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – 2006. - №3(52). – С.79-86.
138.      Давиденко А. А., Ракута В. М. Дидактическое обеспечение учебно-воспитательного процесса в условиях информатизации сферы образования / Дидактическое обеспечение учебно-воспитательного процесса в условиях информатизации сферы образования
139.      Давиденко А. А., Дягло Н. В. Метод проектів на сучасному етапі розвитку освіти // Педагогічні обрії. - 2006. - № 5(35). – С.29-31.
141.      Давиденко А. А. Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання фізики на основі моделі повного циклу творчості: Методичні рекомендації для учителів. - Чернігів: ЧОІППО, 2006. – 31 с.
143.      Давиденко А. А., Ляшенко Ж. В. Ейлер – основоположник геометричної оптики / Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції, присвяченої 300-річчю від дня народження Леонарда Ейлера / За редакцією Л. М. Кобко. – Чернігів, 2007. – 100 с. - С.58-59.
144.      Давиденко А. А. Розвиток творчих здібностей учнів на основі уявлень про повний цикл творчості / Наукові записки.- Випуск 72.-Серія: Педагогічні науки.- Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка.-2007.-Частина 2.- С.43-50.
147.      Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихся при составлении базы данных технического применения физических явлений // Учебная физика // 2008 - №1. – С. 177-182 (Удмуртия, г. Глазов).
148.      Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихся с использованием разноуровневых моделей творчества // Учебная физика // 2008 - №2. – С. 172-183 (Удмуртия, г. Глазов).
149.      Давиденко А. А. Об’єктивні та суб’єктивні складові творчості / Якісна освіта як особистісна і суспільно-корисна мета: від теорії до практики: Збірник матеріалів Міжвузівського науково-практичного семінару. – Чернігів: ЧДПУ ім.Т.Г.Шевченка, 2008. - 128 с., С.3-10.
154.      Давиденко А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання фізики / Вісник ЧДПУ. Вип. 58. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. - №58. – С.17-19.
156.      Давиденко А. А. Діагностика та розвиток дослідницьких здібностей учнів у позаурочній роботі з фізики / Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 12: збірник наукових праць / За ред. П. В. Дмитренка, В. Д. Сиротюка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2008.– 356 с.–С.103-106.
157.      Давиденко А. А. Діагностика задатків і здібностей учнів до дослідницької діяльності та науково-технічної творчості / Формування та розвиток творчих здібностей дітей та учнівської молоді в креативному освітньому соціумі: збірник матеріалів наук.-практ. конф. Кол. авт. - Суми: 2008. - С.72-78.
164.      Давиденко А. А. Развитие творческих способностей человека – одно из приоритетных направлений образования / Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной системы «Школа-вуз»: материалы международной научно-методической конференции (Гомель, 21 мая 2009 г.), Ч.2. - С.122-124.
165.      Давиденко А. А. Використання цифрової фототехніки у наукових дослідженнях / Розділ ІV книги «Використання сучасних інформаційних технологій при підтримці процесу навчання обдарованої молоді» / за ред. С.О.Довгого та А.Є.Стрижака – К.: Інформ.системи, 2009, С.159-170.
167.      Давиденко А. А. Возможности организации поискового обучения физике на уроках решения экспериментальных задач в основной школе / Физика в школе и ВУЗе: Международный сборник научных статей. - Выпуск 11. - СПб.: Изд-во библиотеки РАН, 2009. – С. 88-93.
168.      Давиденко А. А. Развитие творческих способностей учащихся при составлении базы данных технического применения физических явлений // Фізіка: праблемы выкладання. - 2010. - №3. – С.42-47; (г. Минск).
169.      Давиденко А. А. Науково-технічна творчість учнів: навчально-методичний посібник для загальноосвітніх навчальних закладів. - Ніжин: ТОВ “Видавництво “Аспект Поліграф”, 2010. – 176 с.
170.      Давиденко А. А. Інновації, чи наша необізнаність? / Філософія освіти і педагогіка. – 2010. - №17. – С.3-8.
173.      Давиденко А. А. Від творчого вчителя – до творчого учня // Освіта Закарпаття. – 2011. - №13. – С.27-30.
175.      Давиденко А. А., Наумчик П. І., Яковенко Г. Г.  Посібник з молекулярної фізики та термодинаміки. - Чернігів: Видавництво ЧДІЕіУ, 2011. – 148 с.
177.      Давиденко А. А. Сучасні педагогічні проблеми з точки зору вчителя та науковця / Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Вип.88 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол.ред. Носко М.О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2011.–288 с. – С. 52-54.
180.      Давиденко А. А. Розвиток поглядів на процес творчості // Обрії. Науково-педагогічний журнал // 2011. - №3. С.13-16. (Івано-Франківськ, ОІППО).
182.      Давиденко А. А. Фотозадачі на уроках фізики // Фізика та астрономія в сучасній школі – 2012. – №1. – С. 41,42 та кольорові вставки (2 стор.).
184.      Давиденко А. А. Шляхи підвищення фізичної підготовки у формуванні професійної надійності фахівця / Єрмаков С.С., Міненок А.О., Торубара О.М., Третяк О.С.
185.      Давиденко А. А. Підвищення якості фізичного експерименту при використанні цифрової фотокамери / Вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Вип.97. Луцьк,: ВНУ, 2012, - С.45-52.
187.      Давиденко А. А., Наумчик П. І. Використання винахідницьких задач у написанні студентських курсових робіт / Историко-правовые и социально-экономические аспекты развития общества: Материалы докладов и выступлений Международной научно-практической конференции (г. Чернигов, 20 марта 2012 года). - Чернигов: Филиал Украинско-Российского Университета - . С. 105-107.
190.      Давиденко А. А., Ковалев А. А., Яковцов И. Н. Применение персонального компьютера в лабораторных работах по физике / Известия ГГУ. – 2012. - № . – С.45-48.
195.      Давиденко А. А. Інтерпретація поняття обдарованості дитини / Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : м-ли Міжнар. наук.-практ. конф., 26–30 вересня 2013 року, смт Гасп-ра, АР Крим. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2013. – С.
199.      Давиденко А. А. Работа с одаренными учащимися в школе и ВУЗе / Современное образование: преемственность и непрерывность образовательной системы «Школа – университет»: материалы IX международной научно-методической конференции (Гомель, 14-15 ноября 2013 г.); Научное издание, Ч.1. - Гомель: ГГУ им. Франциска Скорины, 2013. – 249 с. – С.134-136.
200.      Давиденко А. А. Експериментальні дослідження учнів у процесі навчання фізики / Матерыали  Всеукраїнської науково-практичної конфереції «Розвиток сучасної природничо-математичної освіти: реалії, проблеми якості, інновації" 21-28 жовтня 2013 року Випуск №4(14): Офіційне електронне виданні КЗ «ЗОІППО» ЗОР (ISSN 2223-4551) http://www.zoippo.zp.ua/pages/el_gurnal/pages/vip14.html
201.      Давиденко А. А. Проблеми підготовки вчителів природничо-математич-них дисциплін до роботи з учнями, які мають задатки до дослідницької та творчої діяльності / Вересень. – 2013. - №3-4 (64-65). С. 35-39 (Науковий часопис, Миколаїв)
202.      Давиденко А. А., Ковалев А. А., Яковцов И. Н., Современные технологии компьютерного моделирования в вычислительном эксперименте // Известия Гомельского государственного университета имени Ф. Скорины - № 6(81)  Естественные науки 2013. – С.116-120.
203.      Давиденко А. А. Феноменальність педагогічних поглядів К. Д. Ушинського / Філософсько-педагогічна спадщина Костянтина Дмитровича Ушинського: нове прочитання (до190-ої річниці від дня народження К. Д. Ушинського): матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції 19 лютого 2014 р., м. Чернігів. – Чернігів, 2014. – 86 с.
204.      Давиденко А. А. О необходимости проведения международных мероприятий по физике для школьников / СПб. Сб. материалов Международной научно-практической конференции «Герценовские чтения» на тему: «Актуальные проблемы обучения физике в средней и высшей школе» (14–15 мая 2014 г.). – СПб. .: Издат. РГПУ им. А. И. Герцена, 2014. – С.
205.      Давиденко А. А. Оптимизация учебного физического эксперимента / Учебный эксперимент в образовании. – 2014. - №1.- С. 17-22 (Мордовия, г. Саранск).
207.      Давиденко А. А. / О необходимости переориентации процесса обучения физике на развитие творческих способностей учащихся / Учебный эксперимент в образовании. – 2014. - №3.- С. 43-50 (Мордовия, г. Саранск).
209.      Давиденко А. А. Обновление содержания повышения квалификации учителей физики в системе дополнительного профессионального образования // Научное обесечение системы повышения квалификации кадров: научно-теоретический журнал // 2014. - №2(19). – С. 103-107. (Челябинский институт переподготовки и повышения квалификации работников образования).
210.      Давиденко А. А. (Davidenko Andrey) Probleme in der vorbereitung der Lehrer für die arbeit mit hochbegabten Kindern // ÎNVĂȚĂMÂNTUL DE PERFORMANȚĂ LA DISCIPLINELE DIN ARIILE CURRICULARE ȘTIINȚE EXACTE ȘI ȘTIINȚE ALE NATURII. OBIECTIVE. STRATEGII. PERSPECTIVE. Materialele Conferinței Științifice Internaționale, Chișinău, 25-28 septembrie 2014, vol I., pag. 116-123.
211.      Давиденко А. А. Підвищення якості фізичного експерименту при використанні цифрової фотокамери / Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 48: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В. Д. Сиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 270 с. – С.40-44.
212.      Давиденко А. А. Использование фотоснимков моментов явлений природы для постановки учебных задач по физике / Учебный эксперимент в образовании. – 2014. - №4.- С. 10-18 (Мордовия, г. Саранск).
213.      Давиденко А. А. Проблемы повышения квалификации учителей физики в современных условиях развития образования / Физическое образование: современное состояние и перспективы: мат-лы респуб. науч.-метод. семинара, посвященного 65-летию физ.-мат. фак-та МГУ имени А. А. Кулешова, 16 октября 2014 г. – Могилев : МГУ имени А. А. Кулешова, 2014. – 124 с. – С.72-74.
214.      Давиденко А. А., Пронікова І. В. Виховання підприємницьких рис на уроках фізики / Уроки з підприємницьким тлом: Навчальні матеріали / За ред. Е. Бобінської, Р. Шияна, М. Товкало. – Варшава: Сова, 2014. – 398 с. – С.90-91.
215.      Давиденко А. А. Педагогическая поддержка научно-исследовательской и творческой активности обучающихся (воспитанников) / Модернизация системы профессионального образования на основе регулируемого эволюционирования : материалы XII Межд. научно- практ. конф. В 2 ч. Ч. 2 / Межд. академия наук пед. образования ; Челяб. институт перепод. и пов. квал. работ. образ.; отв. ред. Д. Ф. Ильясов. – М.: Челябинск: ЧИППКРО, 2014. – 328 с. – С. 84-88.
216.       (Лучшая статья участников конференции) Вовлечение учащихся 5-8 классов средних школ в исследовательскую и изобретательскую деятельность / Модернизация системы профессионального образования на осно-ве регулируемого эволюционирования : материалы XII Межд. научно-практ. конф. В 2 ч. Ч. 2 / Межд. академия наук пед. образования ; Челяб. институт перепод. и пов. квал. работ. образ.; отв. ред. Д. Ф. Ильясов. – М. ; Челябинск : ЧИППКРО, 2014. – 328 с., С.89-95.
217.      Давиденко А. А. Физика для адаптации к окружающему миру или же физика для его изменения? / СПб
218         Давиденко А. А. Види розумової обдарованості дитини, їх діагностика та розвиток у здібності / Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Вип.130 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка; гол. ред. Носко М. О. – Чернігів,: ЧДПУ, 2015, - 432 с. (Серія: педагогічні науки). -  С.55-58.
222         Давиденко А. А. Понимание процесса творчества – условие развития творческих способностей учащихся / Модернизация системы профессионального образования на основе регулируемого эволюционирования: Материалы ХIV Международной научно-практической конференции. Ч. 1. – Москва-Челябинск, ЧИППКРО, 2016. – 255с. – С. 128-136.
223         Давиденко А. А. Чому ми багато знаємо та мало створюємо нового? Педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 160-річчю від дня народження С. Ф. Русової. – Чернігів: Десна Поліграф, 2016. 252 с. – С. 122-124.
225         Давиденко А. А. Підготовка фахівців до роботи з обдарованими учнями в системі післядипломної педагогічної освіти // Підготовка фахівців до роботи з обдарованими учнями в системі післядипломної педагогічної освіти // Освіта та розвиток обдарованої особистості.2016. - №9. – С. 52-58.; Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11–16 липня 2016 року, м. Чорноморськ, Одеська область. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2016 –280 с.  С. 6-16.
226         Давиденко А. А. Діагностика та розвиток винахідницьких здібностей учнів під час організації та проведення турніру юних винахідників / Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11–16 липня 2016 року, м. Чорноморськ, Одеська область. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2016 –280 с., - С. 88-91.
228        Давиденко А. А. Необхідність зміщення акцентів в освітньому процесі з передачі готових знань до розвитку здібностей людини // Вища школа і ринок праці інтеграція, модернізація, інтеграціоналізація: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції, 19-21 жовтня 2016 р., Мукачево./ Ред. Кол. :Т. Д. Щербня (гол.ред.) та ін.. _ Мукачево : Вид-во МДУ, 2016. -  266 с. С.69-71.
229         Давиденко А. А. Розвиток творчих здібностей учнів в освітньому процесі з природничо-математичних дисциплін // Розвиток творчих здібностей учнів у освітньому процесі з природничо-математичних дисциплін: збірник матеріалів міжнародної науково-методичної internet-конференції «Розвиток творчих здібностей учнів у процесі навчання природничо-математичних дисциплін» (Чернігів,  26-28 грудня 2016 р.) / Відповідальний редактор А. А. Давиденко. – Чернігівський ОІППО ім. К. Д. Ушинського . – 157 с.


Це не всі.

1 коментар:

  1. Я порекомендую будь-кого, хто шукає кредит для бізнесу, містеру Бенджаміну, який допоміг мені позику на чотири мільйони доларів США для запуску мого бізнесу, і це було швидко. При отриманні позики у них було дивно, наскільки легко їм було працювати. безпечний. Це, безумовно, був позитивним досвідом. Уникайте сюди шахраїв і зв’яжіться з містером Бенджаміном Он. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. якщо ви шукаєте кредит для бізнесу.

    ВідповістиВидалити